В търсене на Дядо Коледа
Уилям e само на 8, но вече е свикнал да получава всичко, което поиска. Този път той си пожелава за Коледа да получи като подарък... самия Дядо Коледа и баща му се вижда принуден да наеме известен ловец на глави.