Мистерия на зеления хълм
Когато крадци започват да влизат по къщите, Коко и приятелите му вземат нещата в свои ръце.
Коко и приятелите му прекарват ваканцията на брега на идилично езеро – играят или просто се размотават. Когато крадци започват да влизат по къщите и развалят приятното лято, децата вземат нещата в свои ръце.