К2. Да докоснеш небето (HBO)
Ханя, Лукаш, Линдзи, Крис и документалистката и алпинистка Елиза Кубарска тръгват към подножието на К2, следвайки маршрута, по който са минали родителите им през 1989 г., но така и не са се върнали у дома...