Животът на беден работник и сина му се преобръща наопаки, когато странен домашен любимец се настанява в дома им. Ще последват комични перипетии.
Животът на беден общ работник и неговия син се преобръща с главата надолу, когато един странен домашен любимец се настанява в собствения им дом. Ще последват множество комични перипетии.