Шампиони (2018)
След скандал с шефа си и автомобилна катастрофа, Марко е уволнен и осъден: той трябва да тренира баскетболен отбор от бавноразвиващи се играчи.
Марко е помощник-треньор в баскетболен отбор. След скандал с шефа си и автомобилна катастрофа, той е уволнен и осъден на общественополезен труд: трябва да тренира отбор от бавноразвиващи се играчи.