Романтична комедия
Специалитетът на Хич е да запознава самотници, като им гарантира, че след само 3 срещи всеки от тях ще намери сродната си душа.
Специалитетът на Хич е да запознава самотници, като им гарантира, че след само 3 срещи всеки от тях ще намери сродната си душа. Журналистка от таблоид си е поставила за цел да го разобличи като манипулативен мошеник.