Yeti Confetti Hoofdstuk 5: Waar is de Confetti
Als het niet wil sneeuwen op de laatste dag van Yeti Confetti, geeft een Yeti Oudere Lucy de schuld. Om te bewijzen dat ze toch bij de Yeti's hoort, zoekt Lucy een manier om het toch te laten sneeuwen.