The Grand Chancellor and a Den of Sin
Sheldon gaat de strijd aan met de myserieuze baas van directrice Hagemeyer over de wetenschapsvereisten van de universiteit. Ondertussen ontdekt Mary dat Georgie in de illegale gokkamer van Meemaw werkt.