TR4 on the Floor
Elke rijke Engelsman, zou de kans aangrijpen om een ​​Triumph TR4 uit 1964 in British Racing Green te kopen. Mike heeft er een gevonden die roestvrij is, maar hij staat al 20 jaar stil. Ant het een en ander opknappen.