1974 Jensen Healey
Twee iconische namen in het Britse autorijden kwamen samen, met een Britse motor van Lotus, om een ​​van de beste Britse roadsters te maken: de 2-persoons cabriolet Jensen Healey. Mike vindt het perfecte model om te herstellen met de hulp van Ant.