2004 Mini Cooper S MC40
Mike vindt een MC40, de Mini die in 2004 werd uitgebracht ter ere van het 40-jarig jubileum van de Monte Carlo-overwinning. Kan Ant de auto weer een authentieke uitstraling geven?