1963 Sunbeam Alpine
Mike gaat op zoek naar de eerste Bond-auto, een Sunbeam Alpine uit 1963. Hij vindt een roestvrij, raceklaar exemplaar, waarna Edd een paar problemen in de motorruimte mag oplossen.