Lotus Elise
Mike is op zoek naar een Lotus Elise, maar hij ziet al snel dat het moeilijk is om waarde toe te voegen aan een auto die al fantastisch is. Kan Edd hem helpen er een beest op het circuit van te maken om winst te maken?