Professor Kortwiek
Chloe’s professor is niet sympathiek en hij weigert dan ook om met haar in gesprek te gaan over haar onvoldoende voor de scheikundeproef. De beren willen graag een handje helpen, maar helpen haar alleen nog maar verder in de problemen.