Het eiland
De baby-Beren lijden schipbreuk als ze naar Japan proberen te zeilen. Ze stranden op een eiland waar ze Dave en Karla ontmoeten; zij helpen de Beren met overleven. Ondertussen proberen ze van het eiland af te komen.