Wat is dit voor wacky ontwikkeling
In een poging meer fans voor het programma te krijgen, probeert de producent van het Wacky netwerk om de racers ervan te overtuigen een hipper en jonger format te gebruiken. Alles komt voorbij in de zoektocht naar de perfecte nieuwe stijl.