Grijp Je Kans, Op De Skischans
De Racers doen mee aan de Wacky Winter Spelen en strijden in onderdelen als de skischans, de reuzeslalom en snowboarden. In de finale van de Spelen moeten Dastardly en Muttley kunstschaatsen, maar dat wordt een zeer bijzondere kür.