Smells Like Teen Spirit
Op de eerste dag van hun laatste schooljaar zijn Elena, Caroline, Bonnie en Matt nog altijd de recente gebeurtenissen aan het verwerken. In de tussentijd blijft Stefan werken aan zijn nieuwste opdracht voor Klaus.