A Fight for Justice
In 2019 wordt kerkleider Naasón Joaquín García gearresteerd. García wordt veroordeeld tot slechts 16 jaar en 8 maanden cel. De overlevenden blijven voor gerechtigheid strijden terwijl ze hun trauma een plek proberen te geven.