Nick Cannon's Muscle Car Makeover
Acteur Nick Cannon komt langs met zijn Chevelle uit 1967 die is uitgerust met een zeer gespierde motor. Dit opgevoerde monster met 750 pk is toe aan een nieuw interieur.