The Awakening
Een jong meisje dat zonder het te weten magische krachten heeft gekregen, ontdekt al snel dat ze deel uitmaakt van een groep tijdloze helden met de taak een bovennatuurlijk kwaad te bevechten, door de eeuwen heen.