Heavy vs. Light
Adam en Jamie dagen een team elektronicadeskundigen en een stel timmermannen uit om een kettingreactiesysteem te bouwen met als thema zwaar versus licht. Beide teams denken creatief, totdat een last-minute verandering hen in de problemen brengt.