Deadly Love
Nadat Luise een bekend bewijsstuk herkent op een andere plaats delict, krijgt ze de opdracht uit de buurt van Dennis te blijven. Later ontdekt Josi dat haar nieuwe vriend Luca niet is wie hij beweert te zijn.