Soul on Fire
Terwijl de impasse tussen de Wicca en de vampier een kritiek punt bereikt, roept Sookie haar elfenkrachten op om te voorkomen dat Marnie Bill, Eric en Pam betoverd worden tot een zelfmoordmars.