...To Miss New Orleans
Allerlaatste aflevering. Colson wordt overgeplaatst. Lambreaux keert naar huis terug. Batiste en zijn zonen gaan kijken naar Dr. John. Hildago keert naar Texas terug. McAlary brengt een bezoekje aan zijn - versierde - put in het wegdek.