Kus-en-klare oplossing
Lemongrab sluipt steeds Bubbeliens kasteel binnen omdat hij eenzaam is. Bubbelien regelt nieuwe burgers voor hem maar dat loopt niet goed af. Finn en Jake onderzoeken de zaak.