The Sun
De ambitieuze journaliste Luna mag op sollicitatie komen bij nieuwsportaal Jornaw. Maar ze willen haar alleen maar om haar zigeunerbloed; ze zoeken een waarzegster. Ze neemt de baan, maar dan heeft ze nog wel tarotkaarten nodig.