Anka Janas wordt naar het ziekenhuis gebracht. Ondertussen gaat de politie op zoek naar Wróbel, een patiënt van het slachtoffer. Zawieja bezoekt de gevangenis in Goleniów waar Wróbel zijn straf uitzat.