A Waist-Down Ghost Town Shut Down
Met hulp van Trophy opent miljardair Ref Mazos een Death Fulfillment Center in Fort Gator, dat het voortbestaan van plaatselijke uitvaartcentra als Tender Endings in gevaar brengt.