De terugkomst van Slade
Beast Boy en Cyborg willen een clown inhuren voor een feestje van de Titanen. Robin zegt dat clowns voor kleine kinderen zijn. Als de clown niet kan tippen aan hun herinneringen geven Cyborg en Beast Boy de clown wat coole updates.