Torn and Frayed
Naomi (gastrol van AMANDA TAPPING) vertelt Castiel dat Crowley een engel gevangenhoudt en dat Castiel hem moet redden voordat Crowleys martelingen ervoor zorgen dat hun geheimen worden onthuld.