Reading is Fundamental
Tegelijkertijd met de ontwaking van Castiel uit zijn coma, staat er een jong ventje op als afkerige profeet. Hij heeft de sleutel in handen om de Leviathans te verslaan, maar de engelen zitten ook achter hem aan!