Heaven and Hell
Anna (JULIE McNIVEN) denkt terug aan haar verleden, waarna Sam en Dean begrijpen waarom Castiel (MISHA COLLINS) en Uriel (ROBERT WISDOM) haar graag zien sterven. Alastair (MARK ROLSTON) komt dichterbij.