What the Trees Know
Een man uit Georgië loopt 17 steekwonden op tijdens een jachttocht, en de autoriteiten beschouwen zijn dood als zelfmoord. Een andere man verdwijnt, de enige aanwijzing is zijn uitgebrande auto 14 uur rijden van waar iemand hem voor het laatst zag.