Red in Tooth and Claw
In 2006 gaat Sophie achter een nieuwe, vergezochte theorie aan over Kathleens dood. In 2017 heeft Michael het zwaar als hij moet besluiten of hij bereid is zijn principes op te offeren voor zijn vrijheid.