The Survival Story
Mircea heeft belastend bewijs en dreigt Victor te verraden bij Nicolae en Elena. Victor krijgt verontrustende informatie van zijn oude liefde Ingrid. Frank probeert de officiële kanalen te omzeilen als Victor wordt teruggeroepen naar Boekarest.