If It Ain't Steel, It Ain't Real
Scott, de hoofdmetaalbewerker van Noahs garage, leeft zich uit op een Chrysler 300 uit 1962. Het eindresultaat is een supersnelle custom-hotrod met een luchtvaartthema.