Nightmare on Oak Hollow Drive
Wanneer de 68-jarige Etta Jean Westbrook dood wordt gevonden in een rustige buitenwijk in Texas, wenden detectives zich tot haar geliefden voor antwoorden. Wat is er met haar gebeurd?