Binding Arbitration
Pied Piper en Hooli opteren voor bindende arbitrage. Richard staat voor een moreel dilemma, omdat hij beseft dat de eis van Hooli nog zo gek niet is. Jared, Dinesh en Gilfoyle debatteren over filosofie en livestreams.