Cheating
Kimberley heeft een gebroken hart en overweegt fraude op een tentamen. Leightons angst om uit de kast te komen verpest haar weekendje met Alicia. Bela kampt met de gevolgen van aanranding. Whitney ziet de waarheid over Dalton onder ogen.