The Perfect Present
Carrie vreest dat ze teveel invloed heeft op Berger.Miranda vindt condooms tussen Bradys luiers. Charlotte betreurt het verlies van Kerstmis. Smith laat zich verleiden tot een vluggertje op het werk.