Belles of the Balls
Carrie nodigt Big uit om te praten. Charlotte kaart haar fertiliteitsprobleem met Trey aan. Miranda slaapt met Steve om hem op te beuren. Samantha wil een PR-betrekking bij een hotelmagnaat.