The Caste System
Tijdens een chique feestje met Big houdt Carrie de high society voor bekeken. Miranda en Steve maken ruzie over geld en sociaal aanzien. Charlotte voegt zich bij de entourage van een filmster. Samantha datet een rijke vastgoedontwikkelaar.