Boardwalk Pied Piper
Kosta en Lisa Fotopoulos zijn in 1989 een powerkoppel in Daytona Beach. Hij huurt Deidre Hunt in als serveerster. Al snel is een vurige affaire, een dodelijke inbraak en een op video opgenomen moord het resultaat van hebzucht en verleiding.