Lipstick Love Triangle
Marcela en haar vriendin Kimberlyn verhuizen naar Las Vegas om samen een nieuw en avontuurlijk leven te beginnen. Wanneer ze een mooie vrouw ontmoeten, ontvouwt zich een tragedie.