A Fatal Affair
Op Valentijnsdag 2010 stak Chad Dunn zijn vrouw Shelley neer nadat hij had ontdekt dat ze met een ander uitging in het bijzijn van hun twee kinderen. Wat bracht hem tot zijn daad?