The Illiterates
Jonathan en Mira bespreken hun laatste breuk, waardoor ze zich op een nieuwe manier voor elkaar openstellen. Ze onderzoeken de basis van hun connectie en vinden uiteindelijk de bron van hun diepere, dierlijke impulsen.