Overshopped And Overwhelmed
Volg koninklijke bruidsjurkontwerper David Emanuel in de bruidsboetiek Confetti & Lace in Essex, waar hij, eigenaar Christine Dando en haar team, bruiden helpen hun droomjurk te kiezen.