1980s Chair Revival
Metaalbewerker Ted Edley herstelt een Duits tafelvoetbalspel uit de jaren 50 in oude glorie. Meubelstoffeerder Ray Clarke restaureert een stijlvolle bureaustoel uit de jaren 80.