Roy verrast vriend en vijand, hij is verliefd op een vrouw! Hij heeft in Michelle zijn droomvrouw gevonden en dat is soms ook even wennen. Zijn leven verandert nog meer als Michelle plotseling zwanger blijkt te zijn.